Визначення концепції реорганізації структури компанії з метою оптимізації системи її функціонування.
Опис бізнес-процесу «as is» (як є).
Створення оптимальної структури бізнес-процесів «to be» (як має бути).
Розробка та затвердження положення про бізнес-процеси і положеннях про підрозділи на основі бізнес-процесу «to be» (як має бути).
Структурування діяльності компанії (або холдингу) за напрямками діяльності, для яких встановлюються цільові показники - виділяються центри відповідальності.
Визначення для кожного виділеного центру відповідальності показника або набору показників, за які його керівник нестиме відповідальність.
Розробка для кожного центру відповідальності форми бюджету і визначення алгоритму розрахунку як планових, так і фактичних показників, що входять до нього.
Встановлення регламенту взаємодії учасників бюджетного процесу на етапах планування, виконання, контролю, обліку та аналізу виконання планових показників.
Здійснення зв'язку системи мотивації зі встановленими показниками керівників центрів відповідальності.
Впровадження процедур бюджетування, включаючи автоматизацію процесів планування, обліку, контролю та аналізу.