Кібергігієна має вирішальне значення для будь-якого бізнесу, і найкращі стратегії кібербезпеки, зазвичай, мають чотири спільні знаменники: ефективний план реагування на інциденти та кризові ситуації; сильне управління; надійний захист від загроз; і постійний моніторинг безпеки. Ці основи працюють синергетично, щоб створити сильну позицію кібербезпеки для організації, стаючи навіть більшою, ніж сума їхніх частин.
Ефективні плани реагування на інциденти та управління кризами також містять надійні політики, процедури, матриці розподілу відповідальності (RACI) та робочі процеси, які допомагають організаціям реагувати на кіберподії та керувати ними. Організатори мають проводити моделювання та тестування, щоб виміряти ефективність цих планів і уточнити їхні процеси на основі результатів. Ці функції вимірюються з реалізацією контролю навколо кожного із цих планів і оцінюються на матриці ризиків від ситуативних до адаптивних.
Реагування на інциденти та управління кризовими ситуаціями йдуть пліч-о-пліч у реагуванні на збої в кібербезпеці організації. Щоб ефективно інтегрувати ці два напрями, організаціям необхідно зрозуміти найпоширеніші кіберзагрози та розробити курс дій в разі кіберпорушення. Зрештою, плани реагування на інциденти та управління кризовими ситуаціями дозволяють організаціям залишатися гнучкими, очікуючи несподіванок у ландшафті кіберзагроз, що швидко розвивається..
З іншого боку, ручний захист від загроз, — зокрема, навчання обізнаності кінцевих користувачів про кібербезпеку, — також відіграє важливу роль у стратегії кібербезпеки організації. Коли працівники проходять регулярні тестові вправи для виявлення потенційних кіберзагроз або підозрілих зв'язків з кіберактивністю, вони краще підготовлені до того, щоб швидко повідомити про спробу кіберзлому команді безпеки. Ці тести також можуть наділити працівників почуттям колективної відповідальності за захист організації від кіберзагроз.
Моніторинг загроз забезпечує видимість взаємодії пристроїв і користувачів із системами організації, дозволяючи командам безпеки виявляти аномалії та відхилення від норми та повідомляти про них відповідним чином. Ця інформація може — і повинна — лягти в основу плану організації реагування на інциденти та управління кризами, а також ширшої стратегії кібербезпеки.
Пам'ятайте: зловмисники не беруть вихідних і не дискримінують, і їхня повсякденність підкреслює важливість бути постійно на зв'язку 24/7/365 і наявності рішень і команд моніторингу безпеки.
Забезпечте надійний кіберзахист для компанії з фахівцями BDO в Україні. Наша команда має багаторічний досвід у розробці та впровадженні комплексних стратегій кібербезпеки для компаній різного розміру та з різних секторів економіки. Ми пропонуємо індивідуалізовані рішення, які враховують унікальні потреби та виклики бізнесу. Звертайтесь до нас, щоб побудувати міцну та ефективну стратегію кіберзахисту, яка забезпечить безпеку даних і допоможе уникнути потенційних загроз в сучасному цифровому світі. Не ризикуйте — оберіть професіоналів BDO в Україні!
Джерело BDO Digital
Розуміючи чотири частини стратегії кібербезпеки і те, як вони взаємодіють одна з одною, можна краще виявляти кіберзагрози та значно зміцнити загальний стан кібербезпеки організації.
-
План реагування на інциденти та кризового менеджменту кіберзахисту
Ефективні плани реагування на інциденти та управління кризами також містять надійні політики, процедури, матриці розподілу відповідальності (RACI) та робочі процеси, які допомагають організаціям реагувати на кіберподії та керувати ними. Організатори мають проводити моделювання та тестування, щоб виміряти ефективність цих планів і уточнити їхні процеси на основі результатів. Ці функції вимірюються з реалізацією контролю навколо кожного із цих планів і оцінюються на матриці ризиків від ситуативних до адаптивних.
Реагування на інциденти та управління кризовими ситуаціями йдуть пліч-о-пліч у реагуванні на збої в кібербезпеці організації. Щоб ефективно інтегрувати ці два напрями, організаціям необхідно зрозуміти найпоширеніші кіберзагрози та розробити курс дій в разі кіберпорушення. Зрештою, плани реагування на інциденти та управління кризовими ситуаціями дозволяють організаціям залишатися гнучкими, очікуючи несподіванок у ландшафті кіберзагроз, що швидко розвивається..
-
Управління кіберзахистом
- Керівники з безпеки: Керівники відповідають за виявлення будь-яких нових ризиків для бізнесу, а також за те, щоб бути в курсі нормативних вказівок, пов'язаних з управлінням кіберризиками, таких як правила розкриття інформації про кібербезпеку SEC, нове корпоративне придбання та Повідомлення про порушення конфіденційності. Лідери передають цю інформацію решті команди безпеки, яка відповідним чином вносить зміни до стратегії кібербезпеки організації.
- Загальні менеджери з безпеки: Менеджери команд безпеки відповідають за розробку і нагляд за реагуванням на інциденти та планом управління кризовими ситуаціями.
- Інженери: Інженери володіють технічними навичками для обробки подій із захисту, впровадження засобів контролю безпеки і проведення моніторингу безпеки від імені організації.
- Аналітики: Аналітики підтримують загальний план реагування на інциденти і управління кризовими ситуаціями.
-
Захист від загроз і кібератак
- Threat detection: Технологія, яка виявляє кіберзагрози.
- Monitoring: Технологія, яка постійно відстежує кіберзагрози.
- Penetration testing: Технологія, яка тестує програмне забезпечення кібербезпеки організації.
- Управління Patch: Технологія, яка виявляє і заповнює прогалини в кібербезпеці організації.
- Endpoint protection: Технологія, яка захищає вхідні та кінцеві точки пристроїв організації від кіберзагроз.
З іншого боку, ручний захист від загроз, — зокрема, навчання обізнаності кінцевих користувачів про кібербезпеку, — також відіграє важливу роль у стратегії кібербезпеки організації. Коли працівники проходять регулярні тестові вправи для виявлення потенційних кіберзагроз або підозрілих зв'язків з кіберактивністю, вони краще підготовлені до того, щоб швидко повідомити про спробу кіберзлому команді безпеки. Ці тести також можуть наділити працівників почуттям колективної відповідальності за захист організації від кіберзагроз.
-
Постійний моніторинг безпеки від кібератак
Моніторинг загроз забезпечує видимість взаємодії пристроїв і користувачів із системами організації, дозволяючи командам безпеки виявляти аномалії та відхилення від норми та повідомляти про них відповідним чином. Ця інформація може — і повинна — лягти в основу плану організації реагування на інциденти та управління кризами, а також ширшої стратегії кібербезпеки.
Пам'ятайте: зловмисники не беруть вихідних і не дискримінують, і їхня повсякденність підкреслює важливість бути постійно на зв'язку 24/7/365 і наявності рішень і команд моніторингу безпеки.
Забезпечте надійний кіберзахист для компанії з фахівцями BDO в Україні. Наша команда має багаторічний досвід у розробці та впровадженні комплексних стратегій кібербезпеки для компаній різного розміру та з різних секторів економіки. Ми пропонуємо індивідуалізовані рішення, які враховують унікальні потреби та виклики бізнесу. Звертайтесь до нас, щоб побудувати міцну та ефективну стратегію кіберзахисту, яка забезпечить безпеку даних і допоможе уникнути потенційних загроз в сучасному цифровому світі. Не ризикуйте — оберіть професіоналів BDO в Україні!
Джерело BDO Digital