Метою заходу є підвищення професійного потенціалу представників освітніх закладів через ознайомлення з практичними інструментами штучного інтелекту та сучасними цифровими технологіями для оптимізації управлінських і навчальних процесів.
На заході були розглянуті практичні кейси використання штучного інтелекту для автоматизації перекладу документів, створення ефективних презентацій і налаштування чат-ботів для вирішення рутинних завдань. Спікери акцентували увагу на важливості інтеграції ШІ в щоденну роботу закладів освіти, щоб зменшити навантаження на фахівців і прискорити впровадження інноваційних рішень.
Запрошені спікери поділилися практичними порадами щодо впровадження ШІ, його інструментів і технологій, які можна застосувати вже тепер. Основна увага була зосереджена на важливості ретельної перевірки даних і матеріалів, які генерує ШІ, для забезпечення їхньої точності та надійності. Адже яким би корисним не був штучний інтелект, він ніколи не замінить людину, він лише допомагає автоматизувати і спростити деякі процеси.
Учасники вебінару пройшли опитування щодо цифровізації та впровадження ШІ для оцінки потреб та визначення напрямів розвитку їхніх професійних компетенцій, що сприятиме ефективному впровадженню отриманих знань і технологій в діяльність освітніх закладів.
Практичні рішення для освітніх закладів: як штучний інтелект спрощує переклад, автоматизацію і створення контенту
Тетяна Оксенюк, головний спеціаліст з впровадження штучного інтелекту, поділилася цінними порадами і практичними рекомендаціями щодо початку роботи зі ШІ, налаштування спеціалізованих чат-ботів для потреб освітніх закладів, а також використання технологій автоматизованого перекладу для ефективної роботи з документами. Вона розповіла про особливості перекладу PDF-файлів зі збереженням форматування, що дозволяє значно спростити обробку інформації.Окрему увагу було приділено створенню презентацій за допомогою ШІ: Тетяна представила інструменти, які допомагають швидко розробляти інтерактивні та естетично привабливі слайди, і продемонструвала практичний кейс використання Copilot у PowerPoint для автоматизації цього процесу.
Ключові моменти виступу:
1. Початок роботи зі штучним інтелектом (ШІ):
- Як правильно обрати провайдера ШІ залежно від потреб освітнього закладу.
- Поради щодо створення чітких і релевантних запитів для роботи зі ШІ, щоб отримати максимально точні результати.
- Використання інструментів, таких як DeepL, для автоматизованого перекладу документів, зокрема PDF-файлів, зі збереженням форматуванням, для усунення мовного бар’єра в академічній та управлінській діяльності.
- Як ШІ може допомогти з перекладом наукових і освітніх матеріалів, забезпечуючи доступ до новітніх знань різними мовами.
- Використання спеціалізованих чат-ботів для автоматизації рутинних завдань у навчальних закладах, таких як відповіді на запити студентів чи адміністративні процеси.
- Інструменти і методи швидкого налаштування ботів під потреби закладу.
- Практичні рекомендації щодо використання Copilot у PowerPoint та інших інструментів для створення інтерактивних і візуально привабливих презентацій.
- Поради щодо використання ШІ для автоматизації створення слайдів, розробки контенту за допомогою ChatGPT, ефективного дизайну та інтерактивних елементів.
- Як ШІ допомагає оптимізувати управлінські процеси, зменшити навантаження на персонал і прискорити реалізацію інновацій.
- Рекомендації щодо впровадження ШІ для підвищення конкурентоспроможності освітніх закладів.
Ці практичні поради та інструменти учасники зможуть застосувати в роботі вже нині, щоб значно поліпшити ефективність діяльності.
“Штучний інтелект — це не майбутнє, а реальний інструмент сьогодення, який допомагає закладам освіти працювати швидше, ефективніше і відкривати нові можливості для розвитку.” — наголосила Тетяна Оксенюк.
Штучний інтелект у грантовій діяльності: як автоматизувати підготовку заявок та вигравати конкурси
Тетяна Демченко, керівник напряму роботи з органами місцевого самоврядування і грантового супроводу у BDO в Україні, поділилась практичними порадами використання штучного інтелекту для аналізу грантової документації та підготовки заявок. Її виступ містив демонстрацію трьох практичних кейсів, які показали, як ефективно інтегрувати можливості ШІ в процес подання заявок на гранти та аналізу супровідної документації.
Основні тези виступу:
- Створення інформаційної довідки про освітній заклад. Тетяна продемонструвала, як за допомогою ШІ можна швидко сформувати повноцінну довідку про освітній заклад, яка відповідає структурі більшості аплікаційних форм.
- Заповнення аплікаційної форми за кількома корисними посиланнями. Навіть з обмеженим набором даних (лише кілька посилань) штучний інтелект здатен автоматично заповнити аплікаційну форму для участі в грантових конкурсах. Тетяна акцентувала на необхідності правильного формулювання запитів, щоб ШІ міг ефективно впоратися із завданням використовуючи мінімальну кількість спроб.
- Аналіз документації за секунди. Штучний інтелект дозволяє швидко аналізувати великий обсяг документації, виділяти ключові моменти та надавати чіткий висновок щодо її змісту. Це значно економить час під час підготовки грантових заявок.
- Ефективне використання запитів у безкоштовних версіях ШІ. Тетяна звернула увагу на важливість продуманого використання обмеженої кількості запитів у безкоштовних версіях інструментів ШІ, таких як ChatGPT. Вона дала рекомендації, як максимально ефективно використовувати ці можливості для підготовки документів.
- Підготовка до участі в грантових конкурсах. ШІ може значно полегшити роботу з аплікаційними формами, автоматизувати рутинні процеси та підвищити шанси освітніх закладів на перемогу в конкурсах грантів.
“Штучний інтелект відкриває для освітніх закладів нові горизонти, дозволяючи швидше і ефективніше формувати грантові заявки для конкурсів, які ще вчора здавалися надто складними.” — підсумувала Тетяна Демченко.
Виступ був насичений корисними порадами і практичними інструментами, які учасники зможуть застосувати в робочих процесах.
Побудова безпечного і продуктивного цифрового середовища для освітніх закладів: роль Microsoft в сучасних викликах
Андрій Пайос, IT-директор BDO в Україні, акцентував увагу на необхідності побудови надійного технологічного фундаменту для освітніх закладів як основи для ефективного використання цифрових інструментів і забезпечення кібербезпеки.
Основні тези виступу:
1. Роль технологічного фундаменту в організаціях:
- Жодні цифрові інструменти не принесуть очікуваної користі, якщо організація не має належного технологічного фундаменту.
- Андрій наголосив на важливості створення безпечного, ефективного та інтегрованого цифрового середовища, яке стане основою для роботи.
- В сучасних умовах, коли освітні заклади часто стають метою хакерських атак, особливо з боку держав-агресорів, питання кібербезпеки є критично важливим.
- Більшість атак (до 75%) відбувається через електронну пошту, тому використання захищених каналів комунікації є обов’язковим.
- Рекомендації щодо відмови від небезпечних платформ (наприклад, Telegram) на користь перевірених корпоративних рішень, таких як Microsoft Teams.
- Використання продуктів Microsoft дозволяє створювати надійні канали для листування, обміну файлами та управління завданнями.
- Можливість отримання безкоштовних або суттєво знижених ліцензій для освітніх установ, що дозволяє інтегрувати сучасні інструменти, такі як Microsoft Teams, Copilot, Planner тощо.
- Інтеграція цих рішень забезпечує спільну роботу над документами, централізоване збереження даних і підвищення продуктивності команди.
- Використання офіційного програмного забезпечення підвищує репутацію та довіру міжнародних партнерів і грантодавців.
- Отримання статусу освітнього закладу в Microsoft для доступу до пільгових умов.
- Визначення необхідних ліцензій відповідно до потреб організації.
- Створення і налаштування робочого середовища в Microsoft Tenant для ефективного використання інструментів.
- Постійне оновлення програмного забезпечення і адаптація до нових можливостей.
Андрій відзначив, що BDO в Україні як золотий партнер Microsoft надає технічну підтримку, консультації та навчання для освітніх закладів, щоб забезпечити ефективне впровадження сучасних інструментів.
“Без надійного технологічного фундаменту організація не зможе ефективно використовувати цифрові інструменти. Забезпечення кібербезпеки та впровадження сучасних рішень — це не лише вимога часу, а й необхідна умова для успішної діяльності освітніх закладів.” — зазначив Андрій Пайос.
Штучний інтелект та цифровий розвиток фінансів: зміни в професії фінансиста
Наталія Вовчук, Голова Представництва у Південно-Східній Європі, Асоціація Міжнародних Сертифікованих Професійних Бухгалтерів (АІСРА, США & СІМА, Велика Британія), — розповіла про важливі зміни, які штучний інтелект та цифрові технології вносять у професію фінансиста. Вона підкреслила, що ці технології не заміщають людину в професії, а лише підтримують і допомагають у розвитку нових компетенцій фінансових фахівців. Зокрема, важливими стають навички роботи з даними, виявлення закономірностей та їхня інтерпретація, а також правильне використання штучного інтелекту для автоматизації процесів і прийняття рішень. Це вимагає активної участі фінансистів у виборі інфраструктури та роботі з даними, що є новими викликами для професії.“Технології, зокрема штучний інтелект, безумовно, впливають на розвиток фінансової професії. Однак вони не заміщають людину, а підтримують і розвивають її роль. Фінансисти повинні адаптуватися до нових реалій, вивчати сучасні інструменти та активно використовувати дані для прийняття обґрунтованих рішень. Важливо, щоб фахівці були залучені не лише до вибору технологій, але й до їхнього застосування в реальних процесах для підвищення ефективності та забезпечення належного контролю.” — зазначила Наталія Вовчук.
Автоматизація для ефективного управління: як хмарні технології змінюють організаційні процеси
Андрій Боренков CFA, керівник напряму консалтингових послуг BDO в Україні, поділився досвідом впровадження автоматизації та інтеграції сучасних технологій для освітніх та неприбуткових організацій. Він зазначив, що хоча штучний інтелект робить значний крок вперед у створенні контенту та структурованих текстів, традиційні методи автоматизації залишаються важливими і корисними.Він поділився прикладом автоматизації для асоціації випускників Національного університету «Києво-Могилянська академія», де було використано рішення Microsoft Dynamics 365 для автоматизації реєстрації членів, відстежування оплат членських внесків та нагадування про них. Крім того, система дозволяє автоматично комунікувати з учасниками, а також надавати доступ до внутрішніх ресурсів. Це рішення не тільки знижує витрати, але й підвищує ефективність і прозорість процесів завдяки інтеграції з іншими інструментами Microsoft.
Висновок від Андрія: «Автоматизація є важливим інструментом для організацій, що прагнуть ефективно керувати великими обсягами даних та оптимізувати внутрішні процеси. Використання хмарних технологій дозволяє знизити витрати на впровадження та забезпечити гнучкість у налаштуванні систем під конкретні потреби організації. Автоматичне відслідковування процесів і генерація аналітики значно підвищують ефективність управління й дозволяють зосередитися на стратегічних завданнях».
Захід показав, що ШІ є не лише інструментом майбутнього, а вже нині здатен значно зменшити навантаження на співробітників у освітніх закладах, оптимізувати їхню роботу та сприяти впровадженню інновацій. Учасники отримали корисні інструменти та практичні рекомендації, які можуть бути застосовані безпосередньо в їхній роботі, поліпшуючи адміністративні процеси та підвищуючи конкурентоспроможність установ. Однак, необхідно завжди перевіряти ту інформацію, яку генерує штучний інтелект.
Одним з основних висновків вебінару стало важливе значення належного технологічного фундаменту для ефективного використання цифрових рішень, особливо з урахуванням безпеки даних і кіберзахисту. Цей захід підкреслив важливість інтеграції сучасних інструментів, таких як штучний інтелект і рішення Microsoft, для розвитку освітніх закладів в умовах цифрових змін.
Зв’яжіться з нами, якщо вам необхідна детальніша консультація з питань використання штучного інтелекту та автоматизації рутинних завдань у вашому закладі.