Система електронного бронювання: ключові аспекти реалізації
Система електронного бронювання: ключові аспекти реалізації
Законотворці невпинно продовжують вносити зміни до законодавства, яке стосується бронювання працівників. Як ми вже інформували, з липня 2024 року окремі роботодавці зможуть здійснювати бронювання працівників через Єдиний державний вебпортал електронних послуг (портал «Дія») відповідно до Постанови КМУ від 05.06.2024 № 650 (далі — Постанова № 650).
Але є певні нюанси.
Тож інформуємо про ще одну новацію законодавства, відповідно до якої окремих роботодавців зобов’язали подавати нові відомості до Пенсійного фонду України (далі — ПФУ).
Нижче наводимо, про які саме відомості йдеться і як їх потрібно буде подавати.
Органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи і організації, — які є критично важливими для забезпечення потреб Збройних сил, інших військових формувань в особливий період та які є критично важливими для функціонування економіки й забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, — не пізніше ніж протягом наступного дня після:
Нижче зазначимо для чого ж потрібно подавати такі відомості.
Відомості подають щодо посад працівників у режимі реального часу для оформлення бронювання військовозобов’язаних за списком військовозобов’язаних під час воєнного стану в електронній формі, тобто через «Дію».
ПФУ і Міністерству оборони України протягом місяця з дня набрання чинності Постановою № 650 (тобто до 8 липня) доручили забезпечити електронну інформаційну взаємодію між реєстром застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування та Єдиним державним реєстром призовників, військовозобов’язаних і резервістів щодо працівників підприємств, установ й організацій, зазначених у підпункті 3 пункту 3 Постанови № 650, віком від 17 до 60 років, їхніх посад у режимі реального часу для оформлення бронювання військовозобов’язаних за списком військовозобов’язаних під час воєнного стану в електронній формі і застосування відомостей зазначених реєстрів відповідно до затвердженого цією постановою Порядку.
Таким чином ПФУ має забезпечити протягом місяця з дня набрання чинності Постановою технічну можливість подання органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями, які є критично важливими для забезпечення потреб Збройних сил, інших військових формувань в особливий період, підприємствами, установами й організаціями, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, ПФУ через веб-портал електронних послуг ПФУ в електронній формі відомостей, зазначених у пункті 5 цієї Постанови.
Тому чекаємо, коли таку можливість реалізують на веб-порталі е-послуг ПФУ.
Для отримання додаткової інформації і професійної допомоги, будь ласка, звертайтесь до фахівців BDO в Україні.
Тож інформуємо про ще одну новацію законодавства, відповідно до якої окремих роботодавців зобов’язали подавати нові відомості до Пенсійного фонду України (далі — ПФУ).
Нижче наводимо, про які саме відомості йдеться і як їх потрібно буде подавати.
Органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи і організації, — які є критично важливими для забезпечення потреб Збройних сил, інших військових формувань в особливий період та які є критично важливими для функціонування економіки й забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, — не пізніше ніж протягом наступного дня після:
- прийняття працівника на роботу
- переміщення його з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду чи роботу
- звільнення
- поновлення на роботі
- тимчасового припинення / відновлення дії трудового договору
Згідно з Постановою № 650 відомості потрібно буде подавати щодо працівників віком від 17 до 60 років.
Нижче зазначимо для чого ж потрібно подавати такі відомості.
Відомості подають щодо посад працівників у режимі реального часу для оформлення бронювання військовозобов’язаних за списком військовозобов’язаних під час воєнного стану в електронній формі, тобто через «Дію».
ПФУ і Міністерству оборони України протягом місяця з дня набрання чинності Постановою № 650 (тобто до 8 липня) доручили забезпечити електронну інформаційну взаємодію між реєстром застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування та Єдиним державним реєстром призовників, військовозобов’язаних і резервістів щодо працівників підприємств, установ й організацій, зазначених у підпункті 3 пункту 3 Постанови № 650, віком від 17 до 60 років, їхніх посад у режимі реального часу для оформлення бронювання військовозобов’язаних за списком військовозобов’язаних під час воєнного стану в електронній формі і застосування відомостей зазначених реєстрів відповідно до затвердженого цією постановою Порядку.
Таким чином ПФУ має забезпечити протягом місяця з дня набрання чинності Постановою технічну можливість подання органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями, які є критично важливими для забезпечення потреб Збройних сил, інших військових формувань в особливий період, підприємствами, установами й організаціями, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, ПФУ через веб-портал електронних послуг ПФУ в електронній формі відомостей, зазначених у пункті 5 цієї Постанови.
Тому чекаємо, коли таку можливість реалізують на веб-порталі е-послуг ПФУ.
Для отримання додаткової інформації і професійної допомоги, будь ласка, звертайтесь до фахівців BDO в Україні.