Комунікації: Залучити! Розташувати! Переконати!
Комунікації: Залучити! Розташувати! Переконати!
За ці декілька місяців ми значно звикли до спілкування в режимі ONLINE і багато питань вирішуються по телефону. Робота, навчання, зустрічі, спілкування ... і взагалі значна частина нашого життя перейшла в безконтактний віддалений режим. Нову реальність просто необхідно прийняти як факт і відпрацювати навички ефективних комунікацій майбутнього.
Вміння комунікувати, вміння спілкуватися, вирішувати конфліктні ситуації і визначає рівень вашого особистого розвитку. Не можна сказати, що люди не вміють комунікувати. Кожна людина спілкується, вибирає власні комфортні підходи. Але людство завжди проживає нові періоди, коли підходи в спілкуванні змінюються. І щоб бути в ногу зі світом, нам необхідно вчитися новим тактикам і стратегіям комунікацій, які диктує нам сучасний світ.
Під час свого виступу Наталія розповіла про модель необхідних здібностей і навичок, які і є основою ефективних і результативних комунікацій:
Спікер прокоментувала окремо кожен навик і розповіла, як вони впливають на ефективність ваших комунікацій.
Зараз ми знаходимося в коридорі змін — змінюється середовище та, відповідно, змінюється комунікація. Світ рухається по своїй траєкторії розвитку, і ми за цим можемо тільки спостерігати і пристосовуватися. Ми повинні проводити самоаналіз, щоб подивитися на своє життя, на свою роботу, на все, що нас оточує. Світ не зупиниться у своєму розвитку, щоб сказати: «Знаєш, ти не встигаєш. Давай я почекаю, поки ти дошкандибаєш». Тому, нам необхідно йти в ногу з часом.
Розвинений комунікативний навик — це ключова компетенція сучасної людини.
Якщо ви:
- розумієте, що таке бар'єри і спотворення сенсу;
- розумієте, як встановлюється вербальний і невербальний контакт при комунікації;
- вмієте активно слухати;
- володієте техніками визначення потреби;
- володієте навичками ефективного спілкування через питання;
- використовуєте навик коректної постановки задач і побудови речень
тоді можна сказати, що ви людина з розвиненими комунікативними навичками.
І ще запам'ятайте, що в кращому випадку співрозмовники розуміють нас на половину. А все інше вони додумують через призму внутрішніх фільтрів сприйняття інформації.
І якщо ви відчуваєте, що в чомусь поступаєтесь, а десь потрібно оновити навички, то завжди можна відвідати тренінг з Ефективних комунікацій.