Штучний інтелект (ШІ), машинне навчання та автоматизація маркетингу — це модні терміни, які ми чуємо щодня. Якщо вам цікаво, як ви можете використати їх для посилення свого маркетингу та формування попиту, то ви не одні в цьому бажанні. У 2021 році бюджет на ШІ у маркетингу склав 15,84 мільярда доларів США. За прогнозами Statista, до 2028 року ця цифра зросте на 678%. І це не дивно: маркетингові команди повинні довести рентабельність інвестицій і виправдати бюджет, тому вони використовують усі можливі засоби, щоб стати більш ефективними, генеруючи при цьому значущі дані.
Але що насправді означає ШІ для вашого відділу маркетингу? І як ми можемо перетворити ці модні терміни на реальність, яка забезпечить величезну рентабельність інвестицій і дозволить вашому маркетинговому плану змінюватися відповідно до запитів клієнтів?
Команда BDO активно використовує моделі даних на основі ШІ, щоб підвищити рівень автоматизації маркетингу для своїх клієнтів і надати їм нові можливості для залучення й обслуговування клієнтів. Хоча можливості використання та потенціал безмежні, ми виділяємо п'ять сфер, де вже бачимо, що клієнти отримують величезну вигоду від використання штучного інтелекту.
Використання важелів ШІ означає починати з основ
Перш ніж продовжити розмову про ШІ, важливо зрозуміти, що Штучний інтелект — це модель навчання, яка потребує уваги та підживлення. Мається на увазі, що ШІ стає дедалі складнішим, оскільки алгоритми мають більше даних і закономірностей для аналізу. З часом прогнози стають все більш точними, і ви побачите кращі результати в рамках вашої автоматизації.
Для успішного використання ШІ маркетологам важливо розуміти, що йдеться не стільки про ідеї, скільки про застосування наукового методу на практиці. Навіть застосовується той самий набір кроків:- Створення гіпотези на основі спостережень
- Перевірка гіпотези
- Отримання даних з тесту
- Висновки
- Подальші дії на основі нової інформації
Це визначає нашу відправну точку. Далі справа за підготовкою даних і використанням їх для побудови моделі, і ось як вона виглядає:
Але, правду кажучи, є ще один крок, про який ШІ зазвичай дбає сам: коригування моделі на основі отриманих даних, а також ефективності і точності її прогнозів.
6 кейсів з розробки інтелектуальної автоматизації
Як вже згадувалось, наша команда бере активну участь у проєктах з автоматизації маркетингу на основі штучного інтелекту з клієнтами з різних галузей. Щоб проілюструвати потенціал штучного інтелекту у вашому бізнесі, пропонуємо вам зазирнути за завісу і подивитися на типи проєктів, які команда BDO Digital вже реалізує.
Залучення клієнтів
Аналізуючи вашу поточну аудиторію, ми можемо виявити спільні характеристики та використати отриману інформацію для створення подібних моделей для автоматизації та збільшення продажів.
Індивідуальні пропозиції
Використовуючи схожі аудиторії, які купують певні пропозиції після певних дій, можна налаштувати пропозиції продуктів або послуг таким чином, щоб розширити або поглибити ваше охоплення за допомогою цільової автоматизації.
Перехресні продажі
Хоча перехресні продажі застосовуються в різних ринкових сегментах, вони особливо цінні для роздрібної торгівлі, фінансів, SaaS та B2B послуг. Ідентифікуючи типи клієнтів, які користуються певними продуктами та послугами, ми можемо знову створити моделі подібних аудиторій, щоб визначити, хто з ваших наявних клієнтів може отримати вигоду від додаткових пропозицій, як нових, так і наявних.
Кампанії з переміщення
У кожного з ваших конкурентів є незадоволені клієнти, які зацікавлені перейти до іншого постачальника, що створює можливість для вас задовольнити їхній запит своєю пропозицією. Для кампаній з переміщення ми аналізуємо дані, щоб визначити моделі, які ми можемо побудувати, щоб отримати нових клієнтів. За допомогою таких кампаній є можливість відновити раніше втрачений бізнес. Із цією метою кампанії з переміщення надають можливість повернути історично втрачений бізнес. Хоча це більше актуально для B2C сегмента, але потенціал ШІ можна використовувати майже для кожного бізнесу.
Утримання клієнтів
Штучний інтелект відкриває величезні можливості для запобігання відтоку клієнтів. Аналізуючи шлях клієнта, можна визначити, яка поведінка, взаємодія та дані становлять ризик втрати, що дасть вам можливість поліпшити відносини з клієнтами, одночасно трансформуючи їхній досвід з використання вашого продукту або послуги.
Сторонні платформи управління попитом
Незалежно від платформ, які ви використовуєте для реклами та взаємодії з клієнтами, забезпечення зв'язку із цільовою аудиторією залишається критично важливим і відповідальним завданням. Використання штучного інтелекту для аналізу даних про клієнтів у реальному часі дозволяє створити сегментацію для конкретних аудиторій, спрощуючи та поліпшуючи спосіб вашої присутності та взаємодії з ними.
Постійно діючі кампанії vs розумна автоматизація
Перш ніж зануритися з головою у світ ШІ та машинного навчання, важливо зрозуміти різницю між постійними кампаніями та інтелектуальною автоматизацією. Постійно діюча кампанія включає розміщення реклами, яка привертає контакти до вашої CRM для серії взаємодій на основі їхнього залучення. Хоча ви можете оновлювати рекламу, аудиторію або контент, кампанія завжди запущена і не адаптується, якщо ви не зміните її вручну.
З іншого боку, інтелектуальна автоматизація, тобто автоматизація на основі штучного інтелекту та машинного навчання, постійно аналізує дані, шукаючи нові тенденції та можливості. Потім, використовуючи інформацію в режимі реального часу, вона може адаптувати та сегментувати аудиторію, а також типи контенту, який вона надає, на основі того, що є актуальним або популярним на даний момент. І це лише один приклад того, як штучний інтелект може поліпшити досвід взаємодії з клієнтами.
Перетворення ШІ на мистецтво можливого
Коли йдеться про ШІ, машинне навчання та інші технології, що розвиваються, важливо не стільки запитувати, чи щось можливо, скільки думати про те, що ми можемо зробити, якщо об’єднаємо наші зусилля. Думайте про ці технології як про моделі, що постійно розвиваються, які постійно зростають, отримуючи більше даних і визначаючи, що працює.
Маючи досвід у сфері предиктивної аналітики, нам цікаво спостерігати як дані в режимі реального часу трансформують те, що ми знаємо, і те, як ми підходимо до маркетингу.
У зв'язку із цим однією з найбільших можливостей для компаній, які розглядають можливість впровадження моделей на основі Штучного інтелекту та машинного навчання, є можливість подолати такі проблеми, як неповні або неякісні дані. І хоча для точного налаштування та отримання значних результатів потрібен час, з надходженням даних про тенденції в режимі реального часу вже не йдеться про пошук рішення для адаптації. Натомість, це питання застосування моделей для виявлення місць, де можна швидко досягти значних змін.
Суть у тому, що ШІ та машинне навчання — це майбутнє, і це захоплюючий час для роботи в маркетингу, оскільки зміни, які ми спостерігаємо тепер, трансформують можливості.
Команда фахівців BDO Digital у галузі штучного інтелекту використовує штучний інтелект і машинне навчання для трансформації підходів бізнесу до маркетингу. Щоб почати співпрацю, зв'яжіться з нами.
Джерело: BDO USA